مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مانی همه زندگی مامان و بابا

فرشته ناز و مهربون مامانی

1395/5/30 11:00
نویسنده : مامان فاطمه
115 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز مامانی  ببخشید مدت زیادیه که چیزی برات ننوشتم . نه اینکه نخوام . یا وقت نشد یا عکسهات رو نتونستم مرتب کنم . ولی به زدی همه رو به روز می کنم . در مورد این عکس می خوام برات بنویسم . خاطره ای که هیچ وقت از یاد من و بابایی نمیره . و خدا رو به خاطر داشتن پسر کوچولوی دل رحم و مهربونمون شاکریم . 

چندی پیش تو تلگرام فیلمی برام فرستاده شده بود با همچین مضمونی که پسر بچه ای با یه گچ کف زمین عکس مادرشو می کشه و میره تو  بغلش می خوابه . طبق معمول همیشه شما قبل از خواب باید یه سرکی توی گوشی من بکشی . وقتی که این فیلم و دیدی اولش با دقت نگاه کردی و با ابروهای در هم رفته و چشمهای تنگ شده و بعد یه هو زدی زیر گریه . گریه بغض آلودی که تمام حستو من و بابا درک کردیم و دلمون رو به درد آورد و عاجز از اینکه نمی تونیم تو رو به خواسته ات برسونیم .از ما می خواستی مامان بچه رو براش پیدا کنیم . از گریه تو عزیزترینم منم گریم گرفت و بابایی  هم بغضی شد . اصلا ساکت نمی شدی و از بغلم بیرون نمی رفتی . خلاصه بابایی به هر شکلی بود ساکتت کرد و قانعت کردی که مامان اون بچه یه جای خوب پیش خداست . مثل مامان خودش . خلاصه ساکت کردنت قشنگم خیلی سخت بود . الهی قربون اون دل پاک و مهربونت برم عزیزترینم . دوستت دارم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)