مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مانی همه زندگی مامان و بابا

مانی جون و آزمایش خون

1395/3/4 10:16
نویسنده : مامان فاطمه
121 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قرار بود که بریم آزمایشگاه برای آزمایش خون . من و بابایی از شب قبل دلهره این رو داشتیم که شما همکاری نکنی . وقتی رفتیم آزمایشگاه اول من آماده شدم برای تست و شما کنار من بودی و تمام مدت با دقت نگاه می کردی وقتی نوبتت شد خانومی که نمونه ها رو می گرفت بهت گفت می خوای شما هم امتحان کنی با شجاعت گفتی آره و بعد که روی پام نشستی و نمونه گیری شروع شد اما یک کمی که طولانی شد یکی دو تا نق کوچولو زدی ولی رویهم رفته خیلی شجاع بودی پسر گلم . ایشالله همیشه سلامت باشی مامانی من . این هم عکست که یک سره بعد از آزمایشگاه رفتیم خونه مادر جون و صبحونه رو اونجا بودیم و بعد شما پیش مادرجون موندی و مهد نرفتی و من و بابایی رفتیم سر کار .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)